loading...
مرجع دانلود نرم افزار اندروید
اندروید بازدید : 133 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

Dropbox | دراپ باکس یکی از معروف ترین و مورد اعتمادترین وبسایت های میزبانی پرونده می باشد که امکان همگاه‌ سازی پرونده‌ها روی چند رایانه ی مختلف یا بین چند کاربر مختلف از طریق اینترنت را فراهم می آورد! این سرویس که از سال ۲۰۰۷ میلادی کار خودش را به صورت حرفه ای شروع کرده است از پرطرفدارترین سایت های میزبانی پرونده است که از آن می توانید برای آپلود فایل های خودتان استفاده نمایید! این سرویس اپلیکیشن رسمی خود را با همین نام یعنی Dropbox برای سیستم عامل اندروید عرضه نموده است تا شما کاربران بتوانید براحتی برروی فایل های خودتان مدیریت داشته باشید و کارها و عملیات ها را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهید!

رابط گرافیکی دراپ باکس به طور باورنکردنی تاثیرگذار است، آن چنان که سبب می شود این اپلیکیشن به عنوان یک انتخاب قطعی از سوی کاربران برای همگامسازی فایل ها انتخاب شود! وقتی که شما این اپلیکیشن را بر روی دستگاه اندرویدی یا ios تان نصب می کنید، فورا می توانید فایل هایتان را آپلود نمایید، همچنین قادرید با استفاده از این اپلیکیشن فایل‌ هایتان را با دیگر افراد به اشتراک بگذارید یا این که یک فایل عمومی برای هر نوع کاربری طراحی نمایید!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Dropbox اندروید :

* در اختیار قرار دادن ۲۰۰۰ مگابایت (۲ گیگ) فضای رایگان برای آپلود

* امکان دریافت ۵۰۰ مگابایت فضای رایگان به ازای معرفی هر کاربر !

* امکان آپلود مستقیم و آسان فایل های خود برروی سرورهای دراپ باکس

* امکان به اشتراک گذاری فایل های ذخیره شده ی شما با کاربران و دوستان

* مدیریت برروی فایل ها و فولدرهای خودتان به راحت ترین شکل ممکن

* امکان خرید فضای بیشتر توسط شما کاربران برای آپلود فایل های حجم و سنگین تر

اپلیکیشن Dropbox با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود از مارکت اندروید از برترین برنامه های اندرویدیست و دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم و می توانید آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

 تغییرات نسخه ی v2.4.7.18:

* رفع اشکالات برنامه و بهبود عملکرد

اندروید بازدید : 129 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

Smart IR Remote – AnyMote محبوب ترین و قدرتمندترین اپلیکیشن ریموت کنترل از طریق مادون قرمز از استودیوی Color Tiger برای سیستم عامل اندروید می باشد که با قیمت ۶.۹۹ دلار در گوگل پلی به فروش می رود و با دارا بودن ساده ترین رابط کاربری، پشتیبانی از بیش از ۵۰۰ هزار دسنگاه اندرویدی و بیشترین امکانات بهترین اپلیکیشن مدیریت از طریق اینفرارد می باشد که امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ نمایش دهنده ی این محبوبیت است. با این برنامه و داشتن یک اسمارت فون اندرویدی می توانید به آسانی تلویزیون و سایر دستگاه ها را کنترل کرده و به سادگی هرچه تمام تر بر روی صدا و کانال های آن ها کنترل داشته باشید! با کمک این اپلیکیشن جالب و کاربردی می توانید دکمه های سفارشی را ایجاد کنید و به وسیله ی آن بر روی تلویزیون های مختلف به طور کامل مدیریت داشته باشید ؛ به عنوان مثال می توانید صدای تلویزیون خود را کم یا زیاد نمایید و حتی کانال های آن را با گوشی و با فشردن تنها یک کلیک عوض کنید!

برخی از قابلیت ها و امکانات برنامه Smart IR Remote – AnyMote اندروید :

* امکان ایجاد دستورات مختلف برای زمان های دلخواه و اعمال خودکار ان ها توسط برنامه

* امکان ایجاد و سفارشی کردن هر تعداد از دکمه های دلخواه برای کنترل از راه دور

* امکان استفاده از موج دست و بدون لمس کردن صفحه برای کنترل بخش های مختلف

* دارا بودن قابلیت جالب قطع اتوماتیک صدا هنگام دریافت تماس های صوتی

* امکان ایجاد نسخه ی پشتیبان از تنظیمات اعمال شده و بازگرداندن آن در زمان دلخواه

* دارا بودن یک محیط کاربری بسیار ساده و کلاسیک با دکمه هایی بسیار زیبا

* پشتیبانی از تمام دستگاه های اچ تی سی و سامسونگ که مادون قرمز بلستر دارند

برنامه ی بسیار جالب Smart IR Remote – AnyMote هم اکنون در پلی استوری با قیمت ۶.۹۹ دلار به فروش می رود و علی رغم پولی بودنش استقبال کم نظیری از آن صورت گرفته است به گونه ای که بیش از ۵۰۰ هزار بار خریداری گردیده است. برای دانلود آخرین نسخه ی این برنامه به صورت رایگان با فارسروید همراه باشید.

تغییرات نسخه ی v2.2.8:

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

اندروید بازدید : 171 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

Smurfs’ Village به فارسی (دهکده ی اسمورف ها) بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما به ساخت و مدیریت دهکده اسمورف ها و همچنین هدایت شخصیت های دوست داشتنی اسمورف مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید و تجربه ی بهترین بازی مدیریت دهکده را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. در بازی فوق شما نقش کشاورزی را خواهید داشت که به تولید و فروش محصولات کشاورزی می پردازد و از این طریق کسب درآمد می نماید. تفاوت این بازی با بازی های مشابه مدت زمان عمل آمدن محصولات است. برخلاف سایر بازیهای مشابه که محصولات در عرض چند ثانیه عمل می آیند، در این بازی بسته به نوع محصول چند دقیقه تا چند ده دقیقه زمان لازم است. همین طولانی شدن زمان باعث شده است تا بازی جذابیت بیشتری داشته باشد و شما را هفته ها سرگرم نماید.

برخی از ویژگی های بازی Smurfs’ Village اندروید :

* ساخت دهکده ی اسمورف ها با انواع و اقسام ابزارها

* بازی با اسمورف های محبوب از جمله اسمورف بابابزرگ، اسمورف تنبل، بچه اسمورف

* خرید توت های اسمورفی از داخل بازی و افزایش سرعت رشد محصولات کشاورزی و دهکده

* برقراری ارتباط با دوستان در فیسبوک و ارسال هدایا به دهکده اسمورفی آنان

* بازی به صورت آفلاین؛ مدیریت دهکده در هر زمان بدون نیاز به اتصال به اینترنت

* انجام بازی های کوچک مثل بازی پخت و پز اسمورف شکمو یا بازی ترکیب معجون اسمورف بابابزرگ

* دارا بودن گرافیک بسیار بالا نسبت به حجم کم خود به همراه گیم پلی اعتیاد اور

بازی Smurfs’ Village با دارا بودن امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ در مارکت اندروید ار پرطرفدارترین بازی های استراتژیکی اندروید به شمار می رود که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به همراه فایل دیتا در اختیار شما کاربران قرار می دهیم. با ما همراه باشید …

 تغییرات نسخه ی v1.5.2a :

* ساخت Great Smurf Statue Smurfy Wonder جدید

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* بهبود گرافیک بازی و رفع مشکلات مختلف

اندروید بازدید : 109 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

Clean Master برنامه ای همه کاره و قدرتمند با مجموعه ای از ابزارهای بهینه سازی و پاکسازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن قادر خواهید بود فایل های بدون استفاده و اضافی ، تاریخچه ی مرورگرها و جست و جو و حافظه پنهان برنامه را پاک کنید و در زمینه ی بهینه سازی اسمارت فون خود گامی بردارید و سرعت پردازش آن را تا حد قابل چشمگیری بالا ببرید. همچنین ؛ این برنامه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که با بستن برنامه های بدون استفاده RAM گوشی خود را افزایش دهید و در میزان مصرف شارژ باتری صرفه جویی کنبد.

به صور کلی این برنامه تمام ابزارهای خود را در چهار بخش دسته بندی کرده است که عبارتند از :

۱ – History Eraser : این ابزار به شما کمک می کند که با یک کلیک تاریخچه ی برنامه ها و فایل های کش را حذف کنید و سرعت گوشی خود را بالا ببرید .

۲ – Privacy : این بخش به شما کمک می کند که در زمینه ی امنیت و حفط حریم خصوصی گامی اساسی را بردارید.

۳ – Task Killer : همانطور که می دانید برنامه هایی که در پس زمینه اجرا می شوند نه تنها باعث اشغال رم گوشی می شود بلکه عمر باتری اسمارت فون شما را کاهش می دهد بنابراین با این ابزار می توانید به صورت یک کلیکی اقدام به بستن برنامه ها کنید.

۴ – App Manager : این بخش نیز به شما کمک می کند که از برنامه ها و بازی های خود نسخه ی پشتیبان تهیه کنید و یا به حذف برنامه های غیرضروروی بپردازید.

اندروید بازدید : 121 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

Don’t Fall in the Hole یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده با گیم پلی اعتیادآور در سبک بازی های آرکید، اکشن و استراتژی برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه بیش از ۵۰۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده است و از ان بسیار تعریف و تمجید به میان آمده است! همانطور که از اسم بازی و عنوان پست مشخص است در این بازی شما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا داخل سروراخ نیفیتد. انواع سفینه های فضایی مختلف مواد منفجره را به زمین بازی می اندازند و شما باید با استفاده از انگشتان خود و ۴ برج دفاعی در چهار طرف صفحه ان ها را از بین ببرید و دقت داشته باشید که داخل سوراخ وسط زمین نیفتید چرا که بازی را واگذار کرده اید! گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز، گیم پلی اعتیادور، کنترلرهای لمسی عالی و مراحل متنوع همگی در بازی Don’t Fall in the Hole دست به دست هم داده اند تا یک بازی فوق العاده زیبا را تجربه کنید.

برخی از ویژگی ها و بازی های Don’t Fall in the Hole اندروید :

* انتخاب از میان ۱۵ شخصیت بیگانه، نینجا، فضانورد و غیره

* شامل انواع نقشه های مختلف به همراه سطوح اضافی

* پیروزی در سطوح برای باز کردن آیتم های مختلف

* انواع قدرت های یو پی اس مختلف برای بدست اوردن

* گرافیک HD به همراه صداگذاری هیجان انگیز و عالی

بازی Don’t Fall in the Hole هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما در فارسروید آخرین و جدیدترین نسخه ی ان را به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد…

تغییرات نسخه ی v3.1 :

* اضافه شدن ۲ نقشه ی جدید

اندروید بازدید : 161 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

چند مدت پیش بازی جدیدی با عنوان Backyard Parking 3D از استودیوی Waldschrat Studios را برای اندروید معرفی کردیم که با استقبال عالی شما کاربران عزیز فارسرویدی روبرو گردید و امروز نیز قصد معرفی بازی جدیدی از این استودیو با نام Parking Reloaded 3D را داریم که بدون شک شما را همانند بازی قبلی به گوشی میخکوب خواهد نمود!  بازی های پارکینگ و پارک کردن ماشین یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدیست که صدها مورد از ان ها عرضه شده و اما بازی پیش رو علی رغم حجم بسیار کم خود واقعا به صورت عالی طراحی شده است! بله گرافیک سه بعدی، طراحی واقعی ماشین ها، کنترلرهای ساده و دم دست، موانع واقعی و … همگی در بازی فوق دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی پارک ماشین اندرویدی را تجربه نمایید! اگر به بازی های پارک ماشین علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های ماشین سواری پارکینگ را تجربه کنید به هیچ وجه بازی سه بعدی فوق را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی پارکینگ Parking Reloaded 3D اندروید :

* شامل بیش از ۱۰۰ ماموریت های متنوع

* سه حالت مختلف فرمان (چرخ فرمان، شتابسنج ، فلش)

* شامل انواع ماشین های مختلف

* بازی در انواع محیط ها و محیط های متنوع

* انواع موانع مختلف برای به چالش کشیدن شما

* پارک ماشین در وضعیت های مختلف همچون پارک دوبل

* گرافیک سه بعدی به همراه صداگذاری مهیج

بازی Parking Reloaded 3D هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است و بیش از پانصد هزار بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است و ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهم.

تغییرات نسخه ی v1.21 :

* اضافه شدن ماشین جدید : Bolt

* اضافه شدن : six channel missions

* اضافه شدن : twelve car park missions added

* اضافه شدن : automatic rear view camera option

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک

 

 

اندروید بازدید : 297 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

بالاخره پس از مدت ها همانطور که کمپانی نام آشنا و مشهور Rovio Mobile قول داده بود نسخه جدیدی از سری بازی های پرندگان خشمگین خود را با نام Angry Birds Stella به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داد تا بار دیگر دوستداران سری بازی های پرندگان عصبانی را که کم هم نیستند را به وجد بیاورد!
داستان بازی در مورد پرنده دوست داشتنی صورتی رنگی به نام Stella است که برای اولین بار در پرندگان خشمگین نسخه Season معرفی شد! هم اکنون این پرنده صورتی به عنوان شخصیتی خشن و چابک که دوستان زیادی را برای همراهی خود دارد در این بازی ایفای نقش می کند و به عنوان شخصیت اصلی بازی شما را به چالش هایی واقعا هیجان انگیز می کشاند!

Angry Birds Stella درها را بر روی بخشی از جهان Angry Birds باز خواهد نمود که تا کنون شاهد آن نبوده اید! در این نسخه از بازی با مسائل جذاب و ماجراجویی های گوناگونی مواجه خواهید بود و دسته ی پرندگان (مونث) دوست داشتنی ما باید با مجموعه ای از مشکلات جدی که دوستی آن ها را تهدید می کند دست و پنجه نرم کنند!خوشبختانه Stella و دوستانش در یافتن راه حل های خلاقانه بسیار خوب عمل می‌کنند!

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds Stella اندروید :

* شامل بیش از ۱۲۰ سطح چالش برانگیز

* دیدار با انواع شخصیت های دوست داشتنی

* توقف دشمنان موجود در بازی توسط بازیکن

* امکان مشاهده امتیاز دوستان از طریق اینترنت

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی Angry Birds Stella هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی ان رادر اختیار شما قرار می دهیم!

تغییرات نسخه ی v1.1.1:

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک بازی

اندروید بازدید : 283 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

Tango Text, Voice, and Video اپلیکیشنی رایگان، محبوب و قدرتمند در زمینه ی تماس های صوتی و تصویری برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن این امکان را برای خود فراهم می کنید که با دوستان خود در هر جای جهان که باشند با بالاترین کیفیت ممکن به برقراری تماس های صوتی، تصویری و متنی بپردازید. این برنامه از تمام اتصال های وای فای، ۳جی، ۴جی و … پشتیبانی می کند و برروی تمام گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب است و استفاده از آن به صورن رایگان (جدا از هزینه ی اینترنت) می باشد.

کار با این برنامه بسیار آسان می باشد بدین صورت که در عرض چند ثانیه می توانید از طریق خود برنامه برای خود یک حساب کاربری با اسم دلخواه را ایجاد کنید و پا در دنیای مجازی تانگو بگذارید! با نصب این برنامه، به صورت خودکار دوستان را که تانگو برروی گوشیشان نصب است را شناسایی می کند و آن ها را به صورت لیست در اختیار شما قرار میدهد.

برخی از قابلیت های اپلیکیشن Tango Text, Voice, and Video اندروید:

* برقراری تماس های تصویری با بالاترین کیفیت ممکن

* برقرای تماس های صوتی با کیفیت بالا

* امکان چت متنی با شکلک های فوق العاده زیبا

* امکان فرستادن عکس، فیلم، آهنگ و فایل های دیگر برای دوستان

* دعوت از دوستان با ایمیل و یا متن

* امکان ایجاد چت های گروهی

* پشتیبانی از اتصال های ۳G، ۴G، و Wi-Fi

* پیدا کردن تمام دوستان شما که این برنامه را دارند

توجه داشته باشید که برای استفاده از برنامه ی Tango Text, Voice, and Video می بایستی طرف مقابل شما نیز آن را برروی دیوایس خود نصب داشته باشد. برای دانلود جدیدترین نسخه ی این برنامه ی کاربردی از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 تغییرات نسخه ی v3.13.125497: (نسخه ی جدید)

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد

اندروید بازدید : 221 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

Adobe Photoshop قدرتمندترین ، بهترین و محبوب ترین نرم افزار ویرایش و ایجاد تصاویر گرافیکی و بی نظیر می باشد که محصولی از کمپانی معروف Adobe Systems است و نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل مک و ویندوز منتشر شده است. بالاخره پس از مدت ها این کمپانی مشهور نسخه ی اندرویدی فتوشاپ را برای کاربران اندرویدی منتشر کرد تا بتوانند از امکانات سرگرم کننده و خلاق این نرم افزار بهره ببرند. با فتوشاپ می توانید جلوه های حرفه ای را برروی تصاویر خود اعمال کرده و یا به ترکیب تصاویر ، به اشتراک گذاری تصاویر و فیلتر گذاری ، افکت گذاری و لایه برداری عکس ها بنشینید. این نرم افزار انواع افکت های بی نظیر مانند نقاشی ، سیاه سفید و … را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آن ها برای جلوه دادن به عکس ها استفاده کنید .

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Adobe Photoshop Touch for phone اندروید :

* ترکیب تصاویر، اعمال جلوه های حرفه ای و به اشتراک گذاری عکس با دوستان و خانواده از طریق فیسبوک و توییتر

* استفاده از ویژگی های محبوب فتوشاپ مانند لایه ها، ابزارهای انتخاب، تنظیمات و فیلترها، ایجاد تصاویر mind-blowing 

* بهبود عکس های گالری با استفاده از ویژگی های فتوشاپ کلاسیک

* در اختیار قرار دادن ابزارهای حرفه ای برای ایجاد عکس های فوق هنری

* بهینه شذه برای تبلت ها و گوشیهای اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و کوچک

به طور کلی Adobe Photoshop اندروید تمام ویژگی های نسخه ی pc را در خود نهفته است و قطعا روز به روز بر امکانات آن افزوده خواهد شد. ناگفته نماند که این برنامه در مارکت اندروید با قیمت ۴.۴۹ دلار به فروش می رسد و برروی اندروید ۴.۰ قابل نصب می باشد و می توانید آن را به صورت رایگان از فارسروید برای اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v1.3.6 :

* اضافه شدن پشتیبانی از دستگاه نکسوس ۶

* رفع برخی از باگ های برنامه و بهبود عملکرد

اندروید بازدید : 227 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

Brave Guardians به فارسی (نگهبان شجاع) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی خیره کننده و اچ دی در سبک بازی های حماسی و اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی ها به شمار می رود. این بازی داستان چهار قهرمان با نام های Pepo, Tiko, Zagi و Rapu را دنبال می کند که هر کدام از ان ها دارای ویژگی های مخصوص و منحصر به فرد خود هستند.

در این بازی شما می بایستی که برای یک سفر حماسی آماده شوید و از دنیای خود در مقابل دشمنان مختلف محافظت کرده و تجربه ای جدید و متفاوت از بازی های دفاعی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. از ویژگی های این بازی مهیج و شگفت انگیز می توان به مواردی همچون موارد زیر اشاره کرد :

* دارا بودن دو حالت بازی کمپین و نگهبان با انتخاب توسط کاربر

* بازی در ۴ دنیای مختلف و واقعی جنگل، بیابان، زمستان و گدازه)

* دارا بودن بیش از ۲۲ سطح منحصر به فرد با محیط های سه بعدی

* بودن ۴ شخصیت منحصر به فرد با توانایی های فوق العاده

* امکان ارتقای شخصیت های بازی با کارهای مختلف و افزایش قدرت

* بودن بیش از ۳۰ دشمن با مهارت های مختلف و مخصوص خودشان

* بودن ۳ جادوگر در بازی برای دشوار سازی سطح های بازی

* دارا بودن گرافیک اچ دی و سه بعدی به همراه گیم پلی اعتیاد آور

ما امروز در فارسروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی بازی فوق العاده زیبای Brave Guardians را به همراه فایل دیتا به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد .

 تغییرات نسخه ی v2.2.0 :

* بهینه سازی هایی برای دستگاه های x86

* رفع اشکالات مهم بازی و بهبود عملکرد

اندروید بازدید : 235 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

The Maze Runner – دونده پیچ و خم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن از استودیوی PIKPOK برای اندروید است که بر اساس فیلمی با همین نام طراحی شده است و چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن آن در گوگل پلی بودیم. داستان بازی از این قرار است که توماس به همراه دوستان در محلی عجیب به نام The Glade از خواب بیدار می شوند، ولی پس از بیداری هیچ چیزی به خاطر نمی آورند!! نه تنها نمی دانند که چگونه وارد این محل شده اند بلکه اسم خودشان را هم فراموش کرده اند! آن ها که سرانجام مجبور می شوند راهی برای خلاصی از آنجا پیدا کنند با مارپیچی تو در تو روبرو می شوند که اطرافش را دیوار های عظیم و سیاه در برگرفته است و در ورودی اش چند وقت یکبار باز می شود و …!

هم اکنون شما در نقش توماس یک بازی فوق العاده زیبا را آغاز کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! بازی دارای گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج است و در مکان هایی خیره کننده صورت می پذیرد که هیجان به معنای واقعی را به شما القا می کند!

برخی از ویژگی های بازی The Maze Runner اندروید :

* کنترل شخصیت اصلی بازی با شتابسنج

* دویدن، پرش از روی موانع و پیش بردن بازی

* جمع اوری سکه های موجود در مسیر دویدن

* انواع دستاوردهای متعدد برای بدست اوردن

* طراحی اچ دی با گرافیک خیره کننده

بازی The Maze Runner هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۳.۹ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه جدید آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و به صورت رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم!

تغییرت نسخه ی v1.3.11 :

* اضافه شدن : Wildfire beast

* بهبود رابط کاربری و رفع مشکلات بازی

اندروید بازدید : 189 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

RAM Control eXtreme Pro نرم افزاری عالی و کارساز از استودیوی برنامه نویسی ۸JAPPS برای دستگاه های اندرویدیست که با استفاده از آن می توانید به راحتی و تنها یا چند لمس ساده رم دستگاه خود را تقویت کنید و مدیریتی کلی برروی میزان مصرف رم داشته باشید. برنامه کاربردی فوق که هم اکنون در گوگل پلی با قیمت ۴ دلار به فروش می رود دارای و ابزار قدرتمند Ram Booster و Task Killer است به گونه که ای که با ابزار اولی می توانید تنها با فشردن یک دکمه رم گوشیتان را تقویت کنید و با استفاده از ابزار دومی برنامه های در حال اجرا را که باعث مصرف رم می شوند را مشاهده و در صورت تمایل آن ها را متوقف سازید. به طور کلی نرم افزار فوق یک ابزار عالی برای کشتن وظایف و تقویت رم است که برای اجرا و انجام وظایف به روت نیاز ندارد ولی اگر دستگاهتان روت باشد کارایی بیشتریخ واهد داشت.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن RAM Control eXtreme Pro اندروید :

* تقویت رم با پاک سازی کش و بستن وظایف تنها با فشردن یک کلیک

* بهینه سازی و تقویت مصرف باتری با با بستن Tasks\Services

* در اخیتار قرار دادن سطوح مختلف بهینه سازی : Normal, Strong, eXtreme, Super eXtreme

* تابع Auto RAM Booster برای تقویت خودکار رم در بازه های زمانی مختلف  ۳hrs, 6 hrs, 12 hrs or per day

* بستن برنامه های در حال اجرا به صورت تکی و یا دسته جمعی بدون کرش کردن

* تابع کاربردی نمایش اطلاع رسانی در هنگام پایان یافتن بهینه سازی و تقویت رم دستگاه

* در اختیار قرار دادن لیست سفید برای قرار دادن اپلیکیشن های مورد نظر برای جلویگری از بسته شدن

* بدون هیچگونه تبلیغات با محیط کاربری بسیار ساده و زیبا

اپلیکیشن RAM Control eXtreme Pro هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ می باشد که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید.

دقت داشته باشید که : منظور از RAM حافظه ی موقت و سخت افزاری دستگاه یا همان حافظه ای که در رایانه های شخصی با واحد های ۲۵۶ و ۵۱۲ و غیره شناخته می شود، می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.15 :

* رفع باگ ها و مشکلات برنامه

اندروید بازدید : 209 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

Dead Lands Reclaim Free یک بازی جدید با گرافیک اچ دی در سبک بازی های برج دفاعی و استراتژی برای اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم در اسرع وقت ان را حضور شما معرفی نماییم. داستان بازی از این قرار است که جهان با اراضی آن توسط زامبی ها ضبط شده است و شما باید هم اکنون در ماموریت های ویژه ی برج دفاعی به نبرد با آن ها بپردازید و برای به دست آوردن مجدد اراضی تلاش به عمل بیاورید. ۴ نوع مختلف از برج ها با قدرت های منحصر به فرد سوزاندن، منفجر کردن و غیره مدیریت کنید و زامبی هایی که در مسیر حرکت می کنند را در سریع ترین زمان ممکن نابود سازید و یکی از بهترین بازی های اندرویدی را تجربه کنید. اگر به بازی های برج دفاعی و استراتژیک علاقه مندید پیشنهاد می دهیم بازی فوق العاده زیبای پیش رو را به هیچ وجه از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Dead Lands Reclaim Free اندروید :

* شامل ۴۰ سطح منحصر به فرد و متنوع

* ۴ سطح دشواری برای هر سطح

* حالت بی پایان برای هر سطح برای جمع اوری جوایز

* ۴ نوع برج مختلف با ۲۰ سطح متعدد برای ارتقا

* ۱۰ نوع از زامبی با استفاده از سلاح های مختلف

* انتخاب انواع استراتژی ها برای محافظت از قلعه خود

* امکان ذخیره بهترین برج ها برای استفاده در نبرد های بعدی

* در دسترس قرار گرفتن بیش از ۵۰ جایزه مختلف

* استفاده از قدرت های یو پی اس پیشرفته برای بهبود قلعه خود

بازی Dead Lands Reclaim Free هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی به همراه فایل دیتا و نسخه مود شده و کاملا تست شده در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را با یک کلیک دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v1.01 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی.

اندروید بازدید : 271 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

Jungle Heat به فارسی (جنگل حرارت) بازی جدید، فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های استراتژیک و فرماندهی برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به جنگل های گرمسیری که سرشار از مواد با ارزشی مثل نفت، چوب و طلا می باشد، دعوت می کند. این مواد با ارزش را غارتگران و دزدان دریایی برای خود می برند و شما می بایستی که جلوی آن ها ایستاده و منبعتان را از آن ها پس بگیرید. شما باید پایگاه یک ارتش را وسط جنگل بنا کنید، مقابل دیگر بازیکنان بجنگید، پایگاه‌های آنان را نابود کنید و جواهرات به غارت رفته را بازگردانید. شما باید برای پایگاه خود، برنامه ریزی دقیق و منظمی را انجام دهید و به مرور سربازان و ساختمان های خود را ارتقا دهید و با شکست دادن دشمنان تجربه ی بهترین بازی دفاعی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

این بازی رایگان با دارا بودن امتیاز ۴.۷ از ۵ در پلی استوری از برترین و پرطرفدارترین بازی های دفاعی اندروید به شمار می رود و آن را به همه ی دوستداران بازی های آرکید و اکشن پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی Jungle Heat اندروید :

* امکان ارتقاء ساختمان و سربازان برای افزایش قدرت

* امکان ساخت و ایجاد پایگاه قدرتمند با ابزارهای مختلف

* بازی در میان جنگل هایی فوق العاده زیبا و واقعــی

* ایجاد ابزارهای جنگی مختلف برای شلیک به سمت دشمن

* دارا بودن گرافیک رنگارنگ اچ دی و خیره کننده

* پهش موسیقی هایی شگفت انگیز در فضای گرمسیری جنگل

* امکان بازی به صورت آنلاین و با کاربران دیگر برای کسب امتیاز

* دارا بودن گیم پلی اعتیاد آور + نصب سریع و آسان

بازی فوق العاده زیبای Jungle Heat برای تمام سنین می تواند هیجان انگیز و جالب توجه باشید ؛ ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی این بازی بسیار زیبا را برای شما کاربران همیشگی قرار داده ایم و امیدواریم موردپسندتان واقع گردد…

توجه داشته باشید که : بازی Jungle Heat آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

 تغییرات نسخه ی v1.8.7:

* اضافه شدن ویژگی های جدید کریسمس

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

اندروید بازدید : 241 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

Iron Desert یک بازی استراتژیک آنلاین بسیار زیبا و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی MY.COM برای اندروید است که مدت ها قبل به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردید و در مدت زمانی بسیار کم توانست میلیون ها بازیکن را به سمت خودش بکشاند! در این بازی یک پایگاه نظامی با انواع توپخانه ها و سلاح های مختلف در اختیارتان قرار میگیرد که می بایستی با کمک ان ها به پایگاه های دیگر کاربران سراسر جهان حمله کنید و ان ها را شکست دهید البته باید دیوار دفاعی خودتان را نیز قدرتمند سازید و جلوی حملات ان ها بایستید و حملات را یکی پس از دیگری خنثی سازید. اگر به بازی های جنگ مدرن علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین بازی های استراتژی را تجربه کنید به هیچ وجه بازی فوق العاده زیبا و کم حجم Iron Desert را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Iron Desert اندروید :

* انواع سلاح ها و تجهیزات برای استفاده در نبرد

* جنگ در برابر دیگر بازیکنان سراسر جهان و انلاین

* جنگ در برابر کاربران برای انتخاب بهترین فرمانده

* انواع پاداش ها و دستاوردهای مختلف برای بازیکنان

* طراحی شده به صورت اچ دی با صداگذاری مهیج

* بهینه شده برای تبلت ها و گوشی های اندرویدی

بازی Iron Desert هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۳.۹ از ۵.۰ است که ما در فارسروید به درخواست کاربران ان را معرفی و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Iron Desert آنلاین است و برای اجرا حتما اینترنت مورد نیاز است.

تغییرات نسخه ی v1.2.4 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید کریسمس

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

اندروید بازدید : 339 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

پس از انتشار نسخه پیش‌نمایش اندروید آبنبات چوبی (که در ابتدا Android L نامیده شد) به بررسی کامل آن پرداختیم. در جدیدترین نسخه‌ی اندروید که برای دستگاه‌های نکسوس و موتورولا منتشر شده تغییرات ریز و درشتی نسبت به نسخه پیش‌نمایش به وجود آمده است. در ادامه به بررسی اندروید ۵ آبنبات چوبی و قابلیت‌های جدید آن می‌پردازیم.

اندروید بازدید : 91 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

ایسر این هفته از گوشی Liquid Jade S که در واقع نسخه‌ی بروز شده‌ی Jade است، رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از ظاهر خوبی برخوردار است و از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی ساخت مدیاتک پشتیبانی می‌کند.

اندروید بازدید : 77 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

اپل بروزرسانی دیگری برای iOS 8 ارائه کرد. بروزرسانی جدید برای بهبود عملکرد سیستم عامل در دستگاه‌های قدیمی تهیه شده و همچنین قرار است مشکلات کوچکی که در این سیستم‌عامل وجود داشته را برطرف کند.

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
Androidpg.ir- یکی از بزرگ ترین مرجع تخصصی دانلود نرم افزار و بازی اندروید است که سعی دارد تا با تلاش خود برنامه و بازی های برگزیده روز را در اختبار شما کاربران و بازدید کنندگان قرار دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل خوشتان می آید؟
    اندروید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 658
  • بازدید سال : 9,283
  • بازدید کلی : 75,904